Otroška trgovina je prodajalna, kjer se na majhnem mestu združijo skrbno izbrana ponudba artiklov, s katerimi je mogoče preživeti prijetne otroške in starševske dni.
Poleg artiklov otroška trgovina nudi še veliko več, kot zgolj igrače, otroško opremo in druge artikle. Otroška trgovina staršem nudi toplo besedo, spodbudo, nasvet. Starši se pred nakupom velikokrat znajdejo v dilemi glede izbire. Pestra in pisana paleta ponudbe jih prepričuje z raznimi lastnostmi. Vse te lastnosti je potrebno primerno oceniti z vidika uporabnosti, praktičnosti, kakovosti in drugih lastnosti v prihodnosti oziroma času uporabe. Nekatere lastnosti poleg tega staršem niso znane, saj se proizvajalci odločajo za spremembe med posameznimi modelnimi leti izdelkov. Na ta način hočejo lastnosti še bolj približati zahtevam staršev. Tako se praktično enak izdelek v obdobju enega modelnega leta obogati z novimi, uporabnejšimi in bolj koristnimi lastnostmi. V marsikaterem primeru so vidne in opazne predvsem izurjenemu poznavalskemu očesu. Kar prodajno osebje otroške trgovine brez dvoma je. Informacije o spremembah dobijo direktno od proizvajalca ali pa preko prodajnega zastopnika proizvajalcev. Njihov namen je predstaviti celotno paleto koristnih, uporabnih in praktičnih lastnosti izdelka, s katerimi se izboljšuje glede na predhodnike ter razlikuje v konkurenčni ponudbi. Otrokom otroška trgovina predstavlja svet zanimivih stvari in artiklov, ki jih zvedavo ogledujejo in preizkušajo. Poleg staršev in otrok se med kupci in obiskovalci znajdejo tudi sorodniki otroka, sodelavci in prijatelji staršev. Ob pomembnem dogodku je otroška trgovina primeren kraj za nakup darila ali majhne pozornosti staršem in otroku. V veliko primerih se kolektiv, kjer sta zaposlena starša odloči obdarovati otroka ob pomembnih obletnicah, otroška trgovina je prva in prava izbira. Mnogi sodelavci so pri izbiri neizkušeni, ker ali nimajo izkušenj s področja, ali pa je od časa otroštva njihovih otrok preteklo že veliko časa. Niso redki primeri, ko sodelavci pristopijo k prodajnemu osebju in direktno povejo namen obdarovanja. Prodajno osebje iz izkušenj ve kaj starši v veliki meri povprašujejo in kupujejo za določeno starostno obdobje otroka. Tako znajo ponuditi dobro idejo in okvir nakupa. Darilo kupljeno na tak način bo zagotovo dobro in koristno, obdarovanje pa v zadovoljstvo kupca darila, kot tudi otroka, ki ga bo uporabljal. Modro je darilo za otroka izbrati v otroški trgovini.
Otroška trgovina je obiska vredna ob vseh priložnostih, ki se zgodijo v času od ranega otroštva do časa odraslih.