Dobra spletna domena ima svojo ceno!

Predstavitev na internetu je danes za praktično vsako podjetje oziroma podjetnik že kar nujna. Spletna stran, dobra domena in primerno spletno gostovanje. V času, ko smo vsako minuto bombardirani s stotinami različnih informacij, je pomembno, da naša izbrana domena kar najbolje opiše naše poslanstvo oziroma naše storitve. Na ta način bomo veliko hitreje in veliko lažje pri širši množici ljudi prišli do tega, da bodo neko izbrano besedo začeli povezovati z našim podjetjem. Dobra spletna domena je vredna veliko denarja! Kaj pa sploh je domena, me sprašujete?

domena

Naj razložim dokaj preprosto – spletna domena je neko ime, ki ga uporabniki spleta vtipkajo v svoj brskalnik in jih le-ta odpelje na spletno stran, ki je povezano z domeno. Če imate npr. podjetje, ki se ukvarja z vrtnarstvom, bi bila najbolj idealna domena za vašo spletno stran – vrtnarstvo.si – vsakdo, ki bi to domeno vpisal v svoj brskalnik, bi prišel na vašo spletno stran, kjer bi se lahko dodatno pozanimal o vaši ponudbi in storitvah, ki jih nudite. Ker pa je domena vrtnarstvo.si že nekaj let zasedena (ne pozabite, spletne domene so unikatne – vsaka lahko obstaja samo 1x), je torej vi ne morete koristiti. Zato bi prišla v poštev tudi npr. vrtnarstvo-vašafirma.si ali pa VrtnarstvoVašaFirma.si (vaš naziv podjetja, seveda). Seveda pa lahko registrirate tudi druge domenske končnice, ne zgolj .si – najbolj priljubljene so zagotovo .com, .net, .info, .org in vse bolj tudi .eu.

Če želite kupiti spletne domene po ugodnih cenah, si oglejte ponudbo na spletni strani Neo-Serv.net. Na njihovi spletni strani pa boste poleg domen našli tudi ponudbe za spletno gostovanje (ki je prav tako obvezno, če želite svojo spletno stran predstaviti širšemu občinstvu). Dobra domena se praviloma prodaja za velike vsote denarja, pred leti je tako na primer Chris Clark za svojo domeno “pizza.com”, ki jo je registriral davnega leta 1994, kar ga je stalo 20 ameriških dolarjev (vsakoletno podaljševanje pa med 10 $ in 15 $), na spletni dražbi prodal za enormna 2,6 milijona ameriških zelencev. Bil je pač ob pravem času na pravem mestu, kar je znal kasneje tudi vnovčiti!